آخرین آمار کرونا در جهان در ۱۹ فروردین ۹۹/ ابتلای بیش از ۱۳۴۷۰۰۰ نفر در جهان

به گزارش افکارنیوز، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۴۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۴ هزار و ۷۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار اجتماعی – از مجموع مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۸۴ هزار و ۸۸۲ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

کشور آمریکا که بیشترین تعداد مبتلایان را در جهان دارد، با افزایش ۳۰ هزار و ۷۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۶۷ هزار و ۶۲۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور ۱۰ هزار و ۹۴۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا به عنوان دومین کشور مبتلای جهان، با افزایش ۵ هزار و ۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳۶ هزار و ۶۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳ هزار و ۳۴۱ اسپانیایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا که بعد از اسپانیا در رده سوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳۲ هزار و ۵۴۷ مبتلا رسیده است؛ تعداد قربانیان این کشور ۱۶ هزار و ۵۲۳ نفر است.

کشورهای آلمان، فرانسه و چین نیز به ترتیب با ۱۰۳ هزار و ۳۷۵، ۹۸ هزار و ۱۰ و ۸۱ هزار و ۷۴۰ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان جای گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۷۷ هزار و ۱۶۷، ۴۰ هزار و ۴۳۷ و ۳۶ هزار و ۸۱ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا , کشور چین ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.